"..ntah la napa mumy sa kasi gmbr sa sama ni cloth diaper..,tpi, ok juga ba kn.."




16 comments:

AnnieMing said...

Awh, cute oh si baby Neve ni :D

Ken said...

macam besar sda si baby ni ^_^ nda lama nti berlari-lari suda :)

kay masingan said...

cepat o kan dia besar nc....

lydia1212 said...

JR says Hi to Neve :)

Just said...

time dorang msh kicil mmg senang mo pakai CD, tp bila sdh basar mcm c lily sia.. susah sdh... huhuhu..

Uzoeiy @ Zoi said...

mau promote tu cd ba tu kan baby nee vee..;)

nc said...

@Just

o ya ka..kadang2 sja la sa kasi pakai si baby ni.. sb mcm dia inda selesa itu CD tebal ba..

beaty said...

cute c neve..dei mata dia terbuka luas ni..he he

nc said...

@AnnieMing

thnks Annie..nanti baby ko pun msti kiut tu..isk3..best kn kalu dpt buat blogger gathering dgn baby2 sekalian..hehe

nc said...

@Ken

thnk u Ken :) akan ku tggu hari tersebut nanti..hehe

nc said...

@kay masingan

iya, nda terasa pla ni.. :) sa pun mcm membesar bersama si baby balik ni..haha

nc said...

@lydia1212

hi JR!!! (^_^) baby Neve say Hi too :)

nc said...

@Uzoeiy @ Zoi

hehe..ko tau ..actually mau tulis cerita pasal CD ba ni.. tpi inda jadi.. so, share gmbr dlu la :)

nc said...

@beaty
:) suka tu dia begambar ..

germaine said...

classic c baby.. hehe :)

kuai said...

CD... we love it too.. ^_^

 
Yours Sincerely..nc © 2008. Template Design By: SkinCorner